Liikluses on näiteks autoga liiklejate arv vähenenud oluliselt vähem, kui eelmisel aastal. Jana töötab Mondo vastutustundliku tarbimise tiimis koos Kristina Männiga ja käsikäes Soomes paikneva Fairtrade Finland organisatsiooniga.

Iga sõnum ei pea olema müügisõnum, ütleb välimeedia ostu-müügi platvormi Adovinci asutaja Kenneth Muuli. Loe intervjuud! Fotol vasakult: Adovinci Eesti juht Hanno Kindel, Adovinci asutaja ja tegevjuht Kenneth Muuli ning kaasasutaja ja turundusjuht Kristo Epner Teie kodulehel seisab, et Adovinci on eestlaste loodud ja eesti päritolu start-up, mis on pühendunud välimeedia automatiseerimisele ja optimeerimisele.

Mille poolest te traditsioonilistest meediaagentuuridest erinete, mis osas sarnanete?

Arengukoostöö

Milliseid teenuseid te võrreldes meediaagentuuriga ei paku? Adovinci näol on eelkõige tegemist välimeedia ostu-müügi keskkonnaga, meediaplaneerimise ekspertiisi me ei paku.

See eristabki meid traditsioonilistest meediagentuuridest, kel on kompetentsi aidata klient ideest teostuseni. Meie tegeleme meediapindade ostu automatiseerimisega, inimeste elu lihtsamaks muutmisega.

EPTL uus liige Orkos Estonia OÜ – Eesti Plastitööstuse Liit

Meie klientide seas on ka meediaagentuure. Kas pakute ka konsultatsiooniteenust? Eraldi konsultatsiooniteenust me ei paku, aga üritame võimalikult palju infot kasutajale kättesaadavaks ja lihtsasti arusaadavaks muuta. Idee osta välireklaami veebist on ju täiesti uus!

Uritasin suurendada liiget

Paljud meie kliendid on tõdenud, et nad poleks ilma meieta mõelnud välireklaami kasutamisele. Uutel klientidel on sageli palju küsimusi ning kui nad meie poole pöörduvad, siis Uus liige nende küsimustele alati, aga eraldi raha selle eest ei küsi. Samas annab see meile suurepärase võimaluse saada vahetut tagasisidet kasutajakogemuse kohta. See info omakorda toetab meie arendustegevusi.

Jana töö keskendub sellele, et et Eesti ettevõtted teaksid, miks ja kuidas taotleda ning kasutada õiglase kaubanduse Fairtrade märgist, poeketid ja poed võtaksid müüki Fairtrade märgisega tooteid ning kasutaksid Fairtrade märgisega toorainet omamärgitoodete valmistamisel, hulgimüüjad võtaksid oma valikusse Fairtrade Uus liige tooteid ning hotellid ja toitlustusasutused kasutaksid ja müüksid nimetatud märgisega tooteid. Jana töötab Mondo vastutustundliku tarbimise tiimis koos Kristina Männiga ja käsikäes Soomes paikneva Fairtrade Finland organisatsiooniga. Jana on juhtinud müüki, kaubandust, tootmist ja teenindust ning olnud tegev hotellinduses, laevanduses, transpordis ja toitlustuses. Ta on olnud mitme ettevõtte alustava tiimi liige Swissôtel Tallinn, Cinamon Kino Tallinnjuhtinud Eesti vanimat seni toimivat kohvikut ja martsipani muuseumituba vanalinnas Maiasmokk.

Kas kõik Eestis leiduvad välimeediapinnad on teie kaudu saadavad? Kas pakute ainult digiekraane või ka muid välimeedia pindasid?

Kuidas lisada kontole uus meeskonnaliige?

Täna on meie platvormi kaudu võimalik pääseda ligi le digiekraanile üle Eesti, mis on kõige laiem LED ja LCD ekraanide valik ühes kohas, koondatud kokku 12 eri pakkuja inventarist.

Eesti digiekraanidest on meie platvormilt puudu veel vaid Megameedia ja Clear Channeli lahendused, kuid teeme ka nendega koostööd.

Suurenda liikme abikaasa

Praegu pakume Adovinciga tõesti ainult digiekraane, kuid lähiajal jõuavad ka klassikalised välimeedia lahendused meie Tagasihoidlikud liikme suurused. See võimaldab pakkuda suuremat katvust ka Eesti väiksemates linnades ja asulates. Kas pakute ka uuringuid?

Kuidas saab klient aru, kui suurt rolli mängis meediamiksis just välimeedia?

Veel mitte. Oleme siiani keskendunud sellele, et teha välireklaam kättesaadavaks, luua arusaadav ostu-müügi keskkond ja automatiseerida kogu see protsess.

uus liige – MyRegus help – ET

Hetkel lähtume oma statistikas meediaomanike andmetest, kuid suhtleme ka oma klientidega aktiivselt, et andmetele konteksti lisada ja selgitame, kuidas neid andmeid tõlgendada. Samuti anname oma klientidele nõu, kuidas tulemusi hinnata ja kampaania mõju meediamiksile mõista.

Oleme läinud isegi sammu kaugemale ja peame Uus liige Eesti ainsat välireklaami teemadesse süübivat eestikeelset blogi, et aidata välireklaami kasutajaid igal sammul. Näiteks leiab sealt nutikat lahenduse, mille koostöös Woltiga tegime — kuidas kampaaniast aktiivset tagasisidet saada. Mida on koroonakriis inimeste liikumise osas muutnud?

Kliinikumi nõukogu uus liige - Tartu Ülikooli Kliinikum

Mida peab praegu meediat planeerides arvestama? Saad väga selge ülevaate, kuidas on koroonakriis inimeste liikumist muutnud.

Liikme suuruse pikkus paksus

Liikluses on näiteks autoga liiklejate arv vähenenud oluliselt vähem, kui eelmisel aastal. Mis puudutab praegu plaanide tegemist, siis peamiselt tuleks silmas pidada, et niipea, kui piirangud läbi saavad, tekib välireklaami osas ilmselt päris suur tunglemine. Siinkohal üks nipp veel — kuna autoga liiklejate arv on vähenenud oluliselt vähem, siis praegu on tegelikult suurepärane aeg saada väga soodsaid pakkumisi digiekraanidele.

Meeste suuruste teismeline

Soovitan mõelda reklaam läbi lähtuvalt praegustest oludest. Tõenäoliselt on mõistlik kutsuda sihtgruppi hoopis veebipoodi, mitte füüsilisse esindusse kui see üldse võimalik on. Suurepäraselt töötavad ka mainekujunduse kampaaniad.

EJKL uus liige – Eesti Pakendiringlus OÜ

Inimesed ootavad suhtlust, sealhulgas ka brändide ja ettevõtetega. Iga sõnum ei pea olema müügisõnum. Kuidas teil ettevõttena läheb? Kui palju teil kliente on ja kes teie teenuseid peamiselt tarbivad? Meil läheb nii hästi, Uus liige praegustes oludes minna saab. Tegeleme põhjalikult arendusega ja suhtleme aktiivselt klientidega praegu on selleks kõige õigem aeg. Meil Adovincis on plaanid selged ja aasta alguses õnnestus ka veidi lisakapitali tõsta.

Startupi segmendile ehk veidi ebatavaliselt oleme üpris kannatlikud.